Hvert år kårer vi klubbens mest vindende rytter i dressur, spring og distance hvis der er minimum 4 registrerede resultatet på den enkelte liste. Alle resultater opnået til alle typer stævner tæller med i henhold til nedenstående pointsystem. Resultater indsendes til klubben via formularen her på siden, udfyld alle felter og senest 14 dage efter resultaterne er opnået. Listerne vil løbende blive opdateret (minimum en gang om måneden) igennem året, og de ekvipager med flest point ved årsskiftet kåres på den kommende generalforsamling. Der uddeles pokaler og æresrosetter til de første 3 placerede på den enkelte liste, uagtet antal ekvipager på den samlede liste. Ved lige placering afgøres det ud fra flest opnåede 1. pladser, herefter 2. pladser og sidst 3. pladser igennem året. Er der stadig ligeplacering kåres der flere med samme placering. Man skal have 5 registrerede resultater på listen for at kunne komme med i placeringerne. Der gives point efter nedenstående skema:

Diskvalifikation giver IKKE point i nogle af disciplinerne. Pointene i skemaet opnås ved E- og D-stævner.

Resultater opnået til:

C-stævner ganges med 2 Resultater

B-stævner ganges med 3 Resultater

A- og internationale stævner ganges med 4.

Mesterskabsplaceringer (klub, distrikt og danmarksmesterskaber – både hold og individuelt), ganges med 2
Ved spørgsmål eller ændringer i sine indsendte resultater skal der skrives til championat@rkvs.dk

Ved spørgsmål eller ændringer i sine indsendte resultater skal der skrives til

championat@rideklub-vestsjaelland.dk

Vi glæder os til at se alle vores medlemmer ude på stævnebanerne igen.